سکسکه

اینجا کجاست؟! جائی برای انتشار سکسکه های ذهن من

روی سخنم با توست

پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۸۹، ۰۷:۱۵ ق.ظ
شب های قدر گذر کرد مثل ابر...

بیائیم عهدمان را با مولایمان یک سال نشکنیم...بعد یک سال خودش کریم است!

دعایی منقول از امام صادق (ع) که در دهه ی آخر ماه مبارک خوب است که خوانده شود: 

«اعوذ بجلال وجهک الکریم ان ینقضی عنی شهر رمضان او یطلع الفجر من لیلتی هذه و لک قبلی تبعة او ذنب تعذبنی علیه یا رحمن یا رحیم‏»

در دهه آخر از ماه مبارک رمضان هر شب می‏گویی:
پناه می‏آورم به جلال و جمال کریمت، از اینکه سپری شود ماه رمضان از من، یا صبح امشبم بدمد، در حالی که تراست از ناحیه من گناهی یا بدی و دینی که عذابم کنی بر آن، ای رحمان و رحیم.

از همتون التماس دعا دارم!

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۸۹/۰۶/۱۱
  • ۲۳۴ نمایش
  • alialialimtf@

نظرات (۴)

سلام
با غزل بلند خشم فروخفته به روزم
نظر گذاشتن برای این یکی خیلی برام مهمه ... تو رو خدا مضایقه نکنید

یا علی
سلام جیگر جات خالی رفته بودم بهشت زهرا پریشب .... چه خبر بود !!!!


خدا بد نده؟!!......اوه ببخشید. شب قدر بود!! قبول باشه بزرگ خان!
سلام
ان شا لله تو این شبا مورد آمرزش و رحمت پروردگار قرار بگیریم
التماس دعا...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
سکسکه

از گونه های کمیاب مذکّر که بالغ بر 20 سال:
دفتر خاطرات دارد؛
داستان می نویسد؛
و اخیرا شعر هم می گوید؛